• 5 dagen per week de beste ondersteuning tijdens kantooruren
  • Servicedesk-toegang
  • Deskundige hulp
  • Documentatie en integratie
  • Snelle oplossingen
  • Mogelijkheid vooraf betaald urenpakket
  • Topdesk-integratie

Basic Support Contract

Bij Flowerbed begrijpen we dat het soepel laten verlopen van jouw IT-systemen noodzakelijk is voor jouw bedrijf. Daarom bieden we ons Basic Support Contract aan, een uitgebreide oplossing die is ontworpen om u de ondersteuning te bieden die u nodig heeft wanneer jij het nodig hebt.

Stel je dit eens voor: je stuit op een probleem met je IT-infrastructuur. Of het nu gaat om een eenvoudige vraag of een complex technisch probleem, ons Basic Support Contract zorgt ervoor dat je direct toegang hebt tot ons deskundige team. Je kunt contact met ons opnemen via telefoon, e-mail of een andere voorkeursmethode, en ons eerstelijns ondersteuningsdesk staat klaar om jou te helpen.

Servicedesk-toegang

Met ons Basic Support Contract krijgen klanten toegang tot ons toegewijde Servicedesk-team, beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tijdens standaard kantooruren (8.30- 17.00 uur CET). Of je nu technische problemen ondervindt, vragen hebt over software of hardware, of hulp nodig hebt bij het oplossen van problemen, ons team staat klaar om snelle en effectieve ondersteuning te bieden.

Deskundige hulp

Onze bekwame technici en IT-professionals zijn uitgerust met de kennis en expertise om een breed scala aan IT-gerelateerde problemen aan te pakken. Van softwareconfiguratie en netwerkprobleemoplossing tot hardware diagnostiek: wij zorgen ervoor dat jouw vragen efficiënt worden opgelost, om downtime en verstoring van jouw bedrijfsactiviteiten tot een minimum te beperken.

Flexibele ondersteuningsopties

Ons Basic Support Contract biedt flexibiliteit, waardoor klanten gebruik kunnen maken van ondersteuning wanneer dat nodig is. Of je nu hulp nodig hebt voor een enkel incident of voortdurende ondersteuning voor meerdere problemen, ons contract komt tegemoet aan jouw specifieke vereisten zonder de noodzaak van lange termijn verplichtingen of contracten. Tijdige respons: Wij geven prioriteit aan snelle responstijden om ervoor te zorgen datje IT-problemen tijdig worden aangepakt. Ons Servicedesk-team streeft ernaar om ondersteuningsverzoeken snel te erkennen en op telossen, waardoor je gemoedsrust en vertrouwen in onze diensten krijgt.

Documentatie en rapportage

Als onderdeel van ons streven naar transparantie en verantwoording, houden we gedetailleerde documentatie bij van alle ondersteuningsinteracties en resoluties. Klanten ontvangen uitgebreide rapporten waarin de aard van de geboden ondersteuning wordt beschreven, waardoor transparantie wordt gewaarborgd en geïnformeerde besluitvorming wordt vergemakkelijkt.

Snelle oplossing

Ons team beschikt over een schat aan kennis op de gebieden van IT-oplossingen waarin Flowerbed gespecialiseerd is. Hoewel we misschien niet alle antwoorden hebben, streven we ernaar om eenvoudige vragen binnen een snelle termijn van 10 minuten op te lossen, inbegrepen in het vaste maandbedrag van €500. Voor complexere problemen die extra tijd of onderzoek vergen, categoriseren we ze als "buiten de scope" en behandelen we ze als aparte projecten, die extra kosten met zich mee kunnen brengen.

Kosten

Het Basic Support Contract bestaat uit twee hoofdcomponenten: het vaste maandbedrag van €500, waarmee u toegang krijgt tot ons ondersteuningsdesk, en een "strippenkaart" of vooraf betaald urenpakket. Het vooraf betaalde urenpakket stelt je in staat om vooraf een vast aantal ondersteuningsuren aan te schaffen, zodat je met een gerust hart weet dat jouw IT-ondersteuningsbehoeften gedekt zijn voor het jaar.

Daarnaast bieden we voor klanten die een andere aanpak verkiezen, de mogelijkheid van nacalculatie, waarbij ondersteuningsuren retrospectief worden gefactureerd op maandelijkse basis, op basis van de daadwerkelijk bestede tijd aan het oplossen van problemen.

Topdesk-integratie

Als onderdeel van onze toewijding om uitzonderlijke service te bieden, bieden we ook integratie met Topdesk, een veelgebruikt ticketsysteem. Met toegang tot ons Topdesk-portaal kunt u eenvoudig tickets aanmaken, hun status volgen en naadloos communiceren met ons ondersteuningsteam.

Kies voor het Basic Support Contract van Flowerbed en ga op reis met betrouwbare IT-ondersteuning, op maat gemaakt voor jouw specifieke behoeften. Neem vandaag nog contact met ons op om meer te weten te komen over hoe we jouw bedrijf kunnen ondersteunen.

Service Basic Support Contract Premium Support Contract
Telefoon- en e-mailondersteuning
Topdesk-verbinding
Eerstelijns servicedesk
Snelle oplossing van eenvoudige vragen (<10 minuten)
Oplossing van complexe vragen of onderzoeksvereisten
Elke werkdag beschikbaar tussen 8:30 tot 17:00 uur.
Beschikbaar buiten kantooruren (24/7)

donkerblauwe cirkel achter logo

Klaar om samen te werken? Stel ons jouw vraag!

Start maken?

Stel direct jouw vraag
via onderstaande knoppen